Ceasuri /  Condiții de plată și livrare

Condiții de plată și livrare

Condiții de plată și livrare

1.      Disponibilitatea produsului și termenul de livrare sunt specificate la fiecare produs al magazinului online. În cazul în care nu apare nicio informație privind disponibilitatea și livrarea, atunci durata de livrare estimată este 3-7 zile lucrătoare.

2.      Afișarea produselor pe orice site al magazinului online operat de către vânzător este doar ilustrativă. Informațiile privind greutatea, dimensiunea și alte caracteristici ale produsului sunt menționate în diferite broșuri și alte înscrisuri ale vânzătorului care sunt plasate pe pagina magazinului. Aceste informații sunt oferite de către furnizor și pot diferi de realitate.

3.      În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul la întemeierea contractului de achiziție nu s-au hotărât altfel, vânzătorul se obligă să îi livreze cumpărătorului produsul până la termenul de livrare specificat pe site-ul magazinului online, cel mai târziu însă până în 30 zile începând cu ziua în care s-a încheiat contractul de achiziție. În cazul în care vânzătorul nu își îndeplinește obligația de a livra produsul în termenul stabilit mai sus, cumpărătorul îi solicită livrarea produsului într-un timp stabilit de către acesta. Dacă vânzătorul nu livrează produsul nici în acest termen, cumpăratul are dreptul de a rezilia contractul.

4.      Cumpărătorul se obligă să ridice comanda de la vânzător sau de la reprezentantul acestuia la adresa care a fost menționată în contractul de cumpărare sau la o altă adresă de livrare solicitată de către cumpărător în timp util, înainte de expedierea produselor. (În continuare "Livrare").

5.      Cumpărătorul este obligat să verifice coletul – produsul, dar și ambalajul imediat după livrarea acestuia în prezența unui reprezentant al vânzătorului. În cazul identificării unei defecțiuni la produs, reprezentantul vânzătorului este obligat să îi permită cumpărătorului să completeze un formular, în care o să fie evidențiată amploarea și natura defecțiunilor, iar reprezentantul vânzătorului o să confirme corectitudinea informațiilor. Pe baza acestui formular, care este livrat la vânzător, cumpărătorul poate refuza primirea coletului cu o defecțiune sau poate confirma preluarea produsului cu o defecțiune, urmând apoi în conformitate cu acești termini și reclamație acesta să solicite aplicarea reclamației defecțiunilor pentru produsul comandat la vânzător.

6.      Taxele poștale sunt suportate de către client în funcție de modalitatea de plată selectată la plasarea comenzii și în funcție de taxele poștale curente.

7.      Coletele sunt livrate la cumpărător prin intermediul firmei de curierat CARGUS.

8.      Modalitățile de plată pentru comenzile cumpărătorului:

-          Ramburs – la curier

-          Transfer bancar – plata după plasarea comenzii și după primirea datelor bancare privind transferul bancar

-          Card de credit