Cred că pe lumea asta nu se găsește om, care să nu cunoască aeronave colosale în primul trimestru al secolului 20. Cerurile maiestuase regale, propuse de baronul German Ferdinand Graf von Zeppelin, au fost practic primele mijloa Mai mult...
Cred că pe lumea asta nu se găsește om, care să nu cunoască aeronave colosale în primul trimestru al secolului 20. Cerurile maiestuase regale, propuse de baronul German Ferdinand Graf von Zeppelin, au fost practic primele mijloace de transport folosite, care transportau călătorii la distanțe mari. Era lor celebră s-a finalizat prin arderea luxosului Hidenburg în anul 1937. Exact cinci deceni după această nefericire fondatorii bavari ai companiei POINT tec și-au propus, că odată aeronavele strălucitoare și spiritul de pionierat al creatorului lor, ar fi păcat să fie lăsat să cadă prăfuit. Nu a trecut mult timp și s-a hotărât - reîncarnarea modernă a fostei mândrii ale Germaniei vor deveni ceasurile. De la început, mărcii noi nu ia lipsit curajul. Ceasul Zeppelin trebuia să fie tehnic maturizat, clienților trebuia să se adreseze prin raportul de preț excelent și calitate și ce este cel mai important, după țelul de îndeplinire a istoriei, responsabilitatea constructorului legendar care trebuia să fie produs de ceasornicar cu experiență chiar în Germania. În liniile unice ale modelelor, denumite în conformitate cu tematica aeronavei, marca Zeppelin încearcă să atingă cea mai mare diversitate a proprilor ceasuri. Deși sunt paisprezece serii actuale împărțite între bărbați și femei, nu putem să nu observăm, că ceasurile pentru domni sunt în avantaj numeric. Aproape fără excepții vorbim despre modelele cu un design actual dar istoric, care caută idolul în ceasurile pentru aeronauți și călători. În afară de aspectul ceasului, fabricarea curelelor de ceas este în mare parte făcută manual și dimensiunea carcaselor din oțel, ținută în variaţii 36-42 mm, diversitatea atinge și aparatele. În modelele Zeppelin după funcțile oferite, între care nu lipsește GMT (timpul dual), cronograf, data multifuncțională, indicatorul fazelor lunii sau indicatorul de rezervă, substituie o colecție reală de diversitate ale calibrelor de primă clasă. Profitul și-au găsit aici aparatele quartz ETA, automatele lor înrudite calibrul quartz elvețian Ronda, mecanisme auto-reglabile japoneze Miyota și până la urmă și aparatele automate rusești Poljot. Dacă vă hotărăți pentru ceasul Zeppelin, trebuie să vă pregătiți pentru faptul, că nu vă cumpărați doar un instrument fără suflet pentru măsurarea timpului. Vă cumpărați legătura cu constructorul renumit, o bucată din istoria Germaniei și un instrument făurit de meșteșugari, a cârui dispoziția izvorește din gloria nemuritoare a aeronavei.
...mai puțin